Veel gestelde vragen

Ja, u krijgt exact hetzelfde product zoals weergegeven wordt tenzij anders vermeld op de product pagina. U krijgt uiteraard altijd het artikelnummer dat vernoemd wordt.

Wanneer u bent ingelogd in uw account kunt u uw bestellingen bekijken in het persoonlijke menu. Daarnaast krijgt u van ons een mail met factuur als bijlage bij het versturen of voltooien van uw order.

Artikelen kunnen tot 14 dagen na aankoop retour worden gemeld via onze website of via mail. Je krijgt van ons per mail de retour instructies.

De artikelen dienen binnen 14 dagen via PostNL of DHL te worden gestuurd naar: Keizersveld 19, 5803AM in Venray.

Het geld staat na goede ontvangst van het product binnen (uiterlijk) 14 dagen op uw rekening. Doorgaans zal dit binnen enkele dagen zijn. Meer informatie vindt u hier.

Dat komt niet veel voor, als er een product interessant is voor De Grootste Shop dan kopen we meestal de hele partij op dat moment en komt dat specifieke product niet meer terug in voorraad. Er zijn echter uitzondering daarom adviseren we u altijd een mail te sturen met uw vraag.

Uw pakket dient afgegeven te worden bij een PostNL of DHL punt bij u in de buurt.

Voor volledige restitutie dienen de artikelen retour gestuurd te worden in de originele verpakking.

Betalen kan op verschillende manieren. Wij maken gebruik van een payment provider. Bij het afrekenen ziet u welke methoden er voor u beschikbaar zijn, afhankelijk van het land waar u vanuit besteld. iDEAL, Creditcard, PayPal en achteraf betalen via Klarna behoren te de mogelijkheden.

Producten die in voorraad zijn worden doorgaans binnen 3 dagen thuisbezorgd tenzij anders vermeld.

Bestellingen geplaatst op werkdagen van maandag tot en met vrijdag voor 14:00 uur worden voor 90% dezelfde dag nog verzonden.

Wanneer uw status op “bestel” staat dan kunt u ervan uit gaan dat het pakket dezelfde dag wordt geleverd. Boven de 75 euro verzenden wij uw pakket gratis aan huis binnen Nederland! Anders zijn de kosten €6,95. Naar België zijn de verzendkosten €8,95.

Retourneren & Refunds

Retourneren van postpakketten na aanmelding via de website of per mail stuur je via PostNL naar de Grootste Shop, Vliet 15 in Gemert. Zie hiervoor de retouren pagina. Het volledige aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen na ontvangst teruggestort op uw rekening. De werkelijke retourkosten betaald u zelf wanneer het product correct is geleverd bij u.

Uiteraard kan je de producten ook via een andere vervoerder retourneren, de kosten zijn dan wel voor jou. Als het product zwaarder is dan 30 kilo en/of groter dan 175 x 78 x 55 centimeter, kunnen wij het bij je ophalen. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice om een afhaalafspraak in te plannen.

Je kan ook zonder voorafgaande melding je product op eigen initiatief terugsturen naar ons retouradres zoals eerder vermeld. De directe kosten daarvoor zijn dan voor jouw eigen rekening.

De artikelen dienen als nieuw terug in de originele verpakking op te worden gestuurd. Bij gebruikssporen zullen wij de waardevermindering bepalen aan de hand van de staat van het product.

Wanneer het product bij ons binnen is wordt het binnen 3 dagen verwerkt en heb je het aankoopbedrag binnen 7 dagen weer op je rekening staan. De terugbetaling verloopt via dezelfde weg als de betaling zelf.

Lees hier meer over bestellingen annuleren en retour sturen.

U kunt hier het herroepingsformulier downloaden

Heb je een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in en vermeld daarbij je ordernummer.

    ADRESGEGEVENS:

    Kantoor en Magazijn

    Vliet 15 - 5422 VV - Gemert

    Tel. 085 - 000 48 25

    BEREIKBAAR VIA:

    info@degrootsteshop.nl

    KVK: 73028932
    BTW nr. NL002339813B68

    Heb je een algemene vraag over verzenden, producten of levertijden? Kijk dan ook eens op onze veelgestelde vragen pagina. Hier kun je veel antwoorden op verschillende vragen vinden.